donderdag, 7 juli 2022

  • linkedin
  • twitter
Riskforum
  • Home
  • Artikelen
  • Dynamisch Business Model
  • Boeken
  • Opleidingen & Events
  • Lexicon
Navigation
Nieuw op Riskforum
  • Opleidingen & EventsIn september 2021 gaat de 6e editie van de erkende post HBO opleiding ‘Register Risicomanagement Expert’ RRE weer van start!
  • NieuwsLeergang Register Risicomanagement Expert (RRE)
  • ArtikelenGedrag en CultuurKwaliteitsmanagementRisicomanagementDe nieuwe leider als ultieme risico- , kwaliteits- en MVO-manager!
  • ArtikelenRisicomanagementWaar gaat het om bij ‘enterprise resilience’ en ‘strategic agility’?
  • ArtikelenBusiness Continuity ManagementOpleidingen & EventsRisicomanagementDeelnemers Leergang Risicomanagement editie 2016 hebben hun diploma met zeer goed gevolg behaald!
  • ArtikelenKwaliteitsmanagementRisicomanagementRisicomanagement nu nog belangrijker door expliciete koppeling met kwaliteit
  • ArtikelenBusiness Continuity ManagementRisicomanagementVerandermanagementWhat the VUCA?!
  • ArtikelenGedrag en CultuurRisicomanagementZijn specifiek risicogedrag en de mate van risicobereidheid te voorspellen?
  • ArtikelenGedrag en CultuurRisicomanagementRisicoperceptie en -bewustwording: daar begint het mee!
  • ArtikelenOpleidingen & EventsRisicomanagementVliegende start voor de Leergang Risicomanagement: “Bij elke 10 zinnen denk ik: dat kan ik mooi gebruiken!”
  • ArtikelenKwaliteitsmanagementRisicomanagementWie hard wil rijden heeft goede remmen nodig!
  • ArtikelenGedrag en CultuurRisicomanagementCommunicatiemodel voor het voeren van effectieve risicogesprekken
  • ArtikelenDynamisch Business ModelRisicomanagementVerandermanagementMissie en visievorming met behulp van het Dynamisch Business Model®
  • ArtikelenInformatiemanagementEen suite in het Datahotel: fantastische externe faciliteiten, maar hoe zit het intern met uw cyberrisico?
  • Opleidingen & EventsEmotionele intelligentie: gedrag en vaardigheden 3.0 voor de risicoadviseur en -manager
  • ArtikelenRisicomanagementriskforum.nl is een feit!
  • ArtikelenBusiness Continuity ManagementInformatiemanagementInformatiebeveiliging: “Het is niet meer de vraag óf, maar wanneer je getroffen wordt!”
  • ArtikelenGedrag en CultuurSpiegelneuronen van invloed op communicatie en gedrag
  • BoekenRisicomanagement vanuit het Dynamisch Business Model ®
  • Opleidingen & Events3-daagse risicomanagement opleiding
  • NieuwsKies voor een premium account!
  • ArtikelenInformatiemanagementInformatiebeveiligingsplan opstellen op basis van risico-analyses
  • ArtikelenGedrag en CultuurWat te doen met bezwaren of beren op de weg?
  • ArtikelenGedrag en CultuurKennis is een alibi voor een gebrek aan empathie
  • BoekenLiefde komt niet van één k(l)ant. Klantbelang centraal door waardecreatie en vertrouwen in de financiële sector.
  • BoekenIk durf het risico wel aan! Een integrale en praktische kijk op risicomanagement.
  • ArtikelenKwaliteitsmanagementRisico- en kwaliteitsmanagement gaan hand in hand
  • ArtikelenDynamisch Business ModelRisicomanagementComponenten van het Dynamisch Business Model ® vanuit risicomanagement belicht
  • ArtikelenDynamisch Business ModelMaak met het Dynamisch Business Model ® toegevoegde waarde van verzekeringen zichtbaar
  • ArtikelenInformatiemanagementCyber security kan nog veel beter!
  • ArtikelenDynamisch Business ModelCommuniceer vanuit uw WAAROM en creëer klantloyaliteit
Boeken Liefde komt niet van één k(l)ant. Klantbelang centraal door waardecreatie en vertrouwen in de financiële sector.

Liefde komt niet van één k(l)ant. Klantbelang centraal door waardecreatie en vertrouwen in de financiële sector.

7 april 2015 | Boeken | 0 comments | 5.983 views | FavoriteLoadingAdd to favorites
Liefde komt niet van één k(l)ant. Klantbelang centraal door waardecreatie en vertrouwen in de financiële sector.

Het klantbelang centraal is in de financiële sector het belangrijkste motto voor de komende jaren!

De titel van het boek is veelzeggend: ‘Liefde komt niet van één k(l)ant. Het gaat om twee richtingverkeer én samenwerking met uw klant. Financieel adviseurs en hun klanten zullen zich samen over de kansen en risico’s moeten buigen, zullen samen hun verantwoordelijkheden moeten nemen. Daarvoor zijn communicatie en klantvertrouwen cruciaal. Vertrouwen werkt alleen wederzijds. De bal ligt bij u als adviseur: u bent aan zet!

Met de zeven effectieve eigenschappen die u worden aangereikt, ervaart u hoe u zich als een betrokken en integer adviseur kunt profileren met een helder adviestraject. U krijgt inzicht in de impact die u als adviseur heeft en u ervaart hoe u winst kunt behalen door authenticiteit, gevoel en beleving, zodat de klant vertrouwen krijgt en behoudt. Daarnaast wordt u een nieuw Dynamisch Business Model ® aangereikt, waarmee u in korte tijd op één A4 uw (zakelijke) klant in beeld heeft.

Niet de malaise van de financiële sector heeft het laatste woord, maar u! Laat u niet weerhouden om met de uitdagingen in dit boek aan de slag te gaan. U zult ervaren dat u hiervan meer energie krijgt en vaktrots én dat u meer rendement behaalt door tevreden en loyale klanten. Het is nu aan de financiële sector om te bewijzen dat de principes in dit boek leidraad kunnen worden voor hun handelen.

publicatie 

Titel: Liefde komt niet van één k(l)ant

Auteurs: Jaap Zijlstra en Lizanne Vroom

Uitgever: Kluwer, 2012

ISBN: 978 901311288 7

ISBN: 978 901311291 (E-book)

Verkoopprijs: € 32,50

managementboek 3

bol 3

Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share
prev Ik durf het risico wel aan! Een integrale en praktische kijk op risicomanagement.
next Kennis is een alibi voor een gebrek aan empathie

There are no comments so far

Leave a Comment

Don't worry. We never use your email for spam.

Member Login

Not a member yet? Sign Up.

Lost your password?

Meest Gelezen

  • In september 2021 gaat de 6e editie van de erkende post HBO opleiding ‘Register Risicomanagement Expert’ RRE weer van start!

    In september 2021 gaat de 6e editie van de erkende post HBO opleiding ‘Register Risicomanagement Expert’ RRE weer van start!

    31 maart 2021 | 25154 views |
  • Deelnemers Leergang Risicomanagement editie 2016 hebben hun diploma met zeer goed gevolg behaald!

    Deelnemers Leergang Risicomanagement editie 2016 hebben hun diploma met zeer goed gevolg behaald!

    22 januari 2017 | 10641 views |
  • Risico- en kwaliteitsmanagement gaan hand in hand

    Risico- en kwaliteitsmanagement gaan hand in hand

    6 april 2015 | 7617 views |
  • Componenten van het Dynamisch Business Model ® vanuit risicomanagement belicht

    Componenten van het Dynamisch Business Model ® vanuit risicomanagement belicht

    6 april 2015 | 4819 views |
  • Risicomanagement nu nog belangrijker door expliciete koppeling met kwaliteit

    Risicomanagement nu nog belangrijker door expliciete koppeling met kwaliteit

    22 januari 2017 | 4613 views |

Sitemap
Mijn account

Over riskforum.nl
Eindredactie
Bedrijfsgegevens

Privacybeleid
Disclaimer & Copright
Algemene Voorwaarden

Contact
Adverteren

Copyright 2015 - riskforum.nl